søndag 2. november 2008

Sov godt

2. nov -08.

Dagens tabbe var unnagjort temmelig tidlig. Jeg våknet av at de jeg skal plukke opp med bilen ringer meg for å høre hvor jeg er. De er vant til at jeg glemmer nå (se tidligere kjempetabbe), men nå var det enda flere involvert (5 stk.)

Så jeg hoppet ut av senga i rekordfart, men å måtte vente 20 minutter 8.15 en søndag i november er ganske kaldt... En viktig faktor i tabbegraderingen er hvor mange som blir rammet.

Tabbegrad: 4

Noe merkelig er hvordan andres tabber kan gå hardere inn på en enn ens egne.
Så jeg vet ikke om denne skal regnes med, men min søster kom på kveldsbesøk og fikk småpanikk da hun så en parkeringsbil utenfor. Hun mente at hun ikke hadde betalt piggdekkavgift. Etter noen hektiske sekunder med SMS'er, falt hun til ro.

Litt for tidlig. Da jeg kikket ut av vinduet, så jeg at parkeringsvakten gikk ut av bilen med bestemt mine. Og selv om søster sprang ut, hjalp det ikke. Dette området må være det mest innbringende i hele Oslo.

Men hvofor sjekket jeg ikke hvor hun hadde satt bilen?
Spesielt etter at hun oppdaget en vakt?

En søndag kveld i Oslo. Hvor er hagla når man trenger den?

Tabbegrad: 4

Ingen kommentarer: